IERTAREA ESTE CEA MAI MARE PUTERE VINDECĂTOARE.....



Lucrând în sistemul medical vin în contact direct cu bolnavii. Ei îmi spun poveștile lor de viață și aproape la toți am întâlnit un lucru comun:toți aveau de iertat pe cineva în viață,chiar dacă conștientizau sau nu aceasta.

Ascultându-i, am realizat că și eu am de iertat câteva persoane din viața mea,că și eu am de învățat lecția iertării. Și de câțiva ani iert,iert,iert...și tot mai am de iertat. Dar am observat că de când m-am iertat pe mine însămi și pe cei din jur multe probleme de sănătate au dispărut. Mie mi-au dispărut în totalitate durerile cronice de spate pe care le aveam de la 18 ani. 
Și multe boli dispar odată ce iertăm-de la durerile de spate,ulcere,hipertensiune și chiar cancerul.


Iertarea este cea mai mare putere vindecătoare. Fără iertare nu se poate vorbi de o vindecare autentică,știind că destinul nostru depinde adeseori de măsura în care știm să iertăm.


Suntem cu toții oameni făcuți să greșească. Toți suntem din când în când egoiști,lipsiți de compasiune sau duri,rănindu-i pe cei din jur. Vă spun din proprie experiență că puterea iertării este miraculoasă. 

Iertându-ne pe noi înșine pentru toate greșelile pe care le-am comis de-a lungul vieții,cât și iertându-i pe cei din jur care comit aceleași greșeli ca și noi,noi vom experimenta o profundă pace interioară care ne va vindeca sufletele,ale noastre cât și a celor cu care ne intersectăm.

Dumnezeu ne-a înzestrat cu câteva instrumente minunate pentru a ne vindeca sufletele și unul dintre acestea este IERTAREA. Ea aduce bucuria acolo unde domnește supărarea,pacea acolo unde domnește conflictul și fericirea acolo unde domnește ura.Este mai ușor să vorbești despre iertare decât să o transpui în practică,este nevoie de multă putere interioară și iubire de semeni pentru a o experimenta.

Se știe la ora actuală că lipsa iertării este egală cu frica,mânia,durerea,resentimentele care au un impact devastator asupra sănătății noastre- fizice,mentale și sufletești. 

Văzând cu ochii mei cât de ușor este să te vindeci prin schimbarea atitudinii,am ajuns să fiu absolut convinsă de puterea fără egal a iertării.

Prin practicarea continuă a iertării putem aduce mai multă bucurie  și mai multă pace nu doar în propria noastră viață,ci și în viețile celor din jurul nostru.

Iertarea ne eliberează și ne ajută să punem capăt reciclării la infinit a mâniei,vinovăției,resentimentelor. Lipsa iertării ne ține legați de trecut,condamnându-ne singuri la durere .

În încheiere vreau să vă dăruiesc o mică rugăciune pe care mi-o spun permanent în gând ca pe o mantră...și care m-a ajutat și mă ajută mereu în situațiile critice de viață.

„Mă iert,mă iert,mă iert,
Îi iert pe toți cei ce mi-au greșit,
Ajută-mă,Doamne,să iert,
Și iartă-mă pentru tot.”

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....