SCRISOAREA UNEI MAME CĂTRE FIICA EI!.....



Din ziua în care vezi ca îmbatrânesc, te rog sa fii rabdatoare cu mine, însa, mai presus de orice, încearca sa întelegi prin ce trec. Daca repet un lucru de mai multe ori, atunci când vorbim, nu ma întrerupe pentru a-mi spune: “Ai mai spus asta o data acum un minut…” Ci doar asculta-ma, te rog. Încearca sa-ti amintesti când erai mica si-ti citeam aceeasi poveste de nenumarate ori pâna adormeai.
Când vezi ca nu ma descurc cu tehnologia moderna, acorda-mi timp sa ma obisnuiesc cu ea si nu te uita la mine cu privirea aceea.
Adu-ti aminte, draga mea, ca si eu te-am învatat cu multa rabdare multe lucruri, cum sa manânci corect, cum sa te îmbraci, cum sa-ti piepteni parul si cum sa te descurci în viata de zi cu zi … În ziua în care vezi ca îmbatrânesc, te rog sa fii rabdatoare cu mine, însa, mai presus de orice, încearca sa întelegi prin ce trec.
Îmi doresc ca tu sa devii ceea ce inima ta îti spune ca e bine pentru tine. Nu imita pe nimeni, fii fidela tie însati. Nu încerca sa te schimbi pentru a satisface asteptarile celorlalti.
Tine minte întotdeauna ca nimeni nu îti e dator cu nimic. Daca cineva te iubeste, este pentru ca exista ceva special în tine care i-a atins inima. Pe masura ce înaintezi în varsta, încearca sa 
descoperi în tine acel lucru special si cultiva-l astfel încât sa te înconjori cu iubire.
Lumea asa cum o stim e un loc minunat, însa uneori anumite lucruri pot face ca viata sa ni se para dura. Indiferent de ce se întâmpla, nu lasa gândurile si oamenii negativi sa te domine.
Nu lasa copilul din tine sa moara. Atâta timp cât ai grija de el si de tine, vei gasi întotdeauna motiv sa fii fericita.
Daca se întâmpla sa pierd sirul conversatiei, da-mi timp sa mi-l amintesc, iar daca nu reusesc, nu te enerva, nu fi nerabdatoare si aroganta. Gândeste-te în sinea ta ca, pentru mine, cel mai important lucru este sa fiu alaturi de tine.
Exista un scop în toate lucrurile si pentru toate persoanele pe care le vei întâlni în viata. Pentru orice experienta prin care treci, straduieste-te sa-i afli motivul pentru care s-a întâmplat. Tine-ti mintea si inima deschise si ia tot ce ti se întâmpla ca pe niste lectii din care sa tragi învataminte.
Si daca picioarele mele batrâne si obosite nu se mai misca la fel de repede ca înainte, da-mi mana si ajuta-ma asa cum si eu ti-am dat mâna când ai facut primul pas. Când vor veni acele vremuri, nu fi trista si încearca sa întelegi ca ma apropii de sfârsitul vietii mele cu dragoste.
Pretuiesc si îti multumesc pentru tot timpul petrecut împreuna si întreaga bucurie împartasita alaturi de tine. Cu un zâmbet larg si cu toate dragostea pe care am simtit-o întotdeauna pentru tine, vreau doar sa-ti spun … ca te iubesc, draga mea fiica.   

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....