OGLINDA - SĂ CONSIDERĂM TOT CEEA CE NE ÎNCONJOARĂ CA FIIND OGLINDA NOASTRĂ,ESTE UN ACT CARE CERE O MARE ÎNȚELEPCIUNE!.....



- Astăzi îmi amintesc că aplic tehnica oglinzii când folosesc tot ceea ce mă înconjoară,în special ființele umane,pentru a mă privi în ele! Îmi dau seama că toți cei cu care sunt în contact sunt acolo pentru a mă ajuta să-mi descopăr aspecte încă neconștientizate! Cum apreciez această teorie? O aplic cu ușurință și des?


- Astăzi fac lista tuturor persoanelor cu care am contact în viața de zi cu zi și care mă deranjează,atât în viața personală cât și în cea profesională! Îi observ pe toți cei care mă fac să resimt nerăbdare,furie sau dorință de a critica! Ce gen de persoane par a mă deranja cel mai mult și care sunt acuzațiile cele mai frecvente pe care le aduc acestora?


-Astăzi conștientizez că fiecare acuzație adusă altcuiva reprezintă o latură a mea pe care nu o accept și a cărei prezență nu vreau s-o recunosc!


- Astăzi conștientizez ocaziile în care admir atitudinea cuiva crezând că eu nu mă bucur de acea calitate sau abilitate! Aflu astfel că am această caracteristică,dar că nu o accept!


- Astăzi privesc în sufletul meu toate temerile care mă împiedică să recunosc că posed unele aspecte considerate negative și altele pozitive! Notez aceste temeri și scriu,în dreptul fiecăreia,rana pe care aceste temeri a redeschis-o:respingerea,abandonul,umilirea,trădarea sau nedreptatea!


- Astăzi îmi fac timp să mă opresc de fiecare dată când atitudinea cuiva mă deranjează sau dacă mă surprind admirând pe cineva! Îmi pun întrebarea:„Îl acuz de A FI ce sau îl admir de A FI ce?” și apoi mă întreb când sunt și eu la fel! Am oare capacitatea,apoi,să resimt compasiune pentru latura din mine care se teme să fie astfel,chiar dacă nu înțeleg de ce mă tem?


- Astăzi îmi dau seama de marile avantaje ale aplicării acestei tehnici ale oglinzii în viața mea! Cel mai important constă în descoperirea aspectelor mele neacceptate,pentru a pune în aplicare apoi legea acceptării ca să mă iubesc din ce în ce mai mult! Această abordare mă ajută SĂ ACCEPT MAI MULT OAMENII DIN JUR!

(Lise Bourbeau)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....