RUGĂCIUNEA SENINĂTĂȚII.....



Doamne,

dă-mi seninătatea de a  accepta lucrurile pe care nu le pot schimba,
curajul de a schimba lucrurile pe care pot să le schimb,
şi înţelepciunea de a şti să le deosebesc.

Şi astfel, să trăiesc prezentul fiecărei zile,

Bucurându-mă de prezentul  fiecărei clipe,
Acceptând greutăţile ca pe o cale care mă conduce spre pace.

Luând, aşa cum a făcut El, această lume păcătoasă aşa cum este, nu aşa cum aş vrea eu să fie,

Având încrederea că El va face toate lucrurile drepte, dacă mă abandonez Voinţei Lui.


În acest fel voi putea fi   îndeajuns de fericit în această viaţă
şi extrem de fericit cu El de-a pururi, în cea viitoare.
Amin!

(Reinhold Niebuhr)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....