IUBIREA ESTE CEEA CE DEVII,NU CEEA CE PRIMEȘTI!.....


De când mi-am schimbat starea interioara,de când ma aflu cât mai mult timp în iubire,iertare,toleranta si recunostinta,oamenii din jurul meu sunt din ce în ce mai frumosi,au un alt zâmbet,alta stare iar cei ce nu trebuiau sa stea lânga mine au disparut fara sa îi alung !

Iubesc oamenii,chiar si oamenii dificili,pentru ca si eu am fost,si poate mai sunt,un om dificil cu multe angoase,cu multe frici,cu multe întrebari!

Iubesc oamenii pentru ca fiecare îmi poate fi profesor,fiecare ma învata câte ceva,fiecare îmi oglindeste un aspect al meu!

Iubesc oamenii văzând frumosul din fiecare!

           Suntem, cu totii, esenta divina!

                Ma iubesc si va iubesc!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....