GÂNDURI PENTRU FIECARE ZI - 10 IANUARIE.....



...Învață să cauți toate răspunsurile înlăuntrul tău!

...Fă-ți timp să fii liniștit și află răspunsul în tăcere! Niciodată nu dispera dacă răspunsul nu vine imediat! Așteaptă-Mă,pur și simplu,și cunoaște că sincronizarea Mea este întotdeauna perfectă,într-un ritm perfect cu întreaga creație!

...Cât de ușor este ca,atunci când viața nu este prea blândă,să ridici mâinile a disperare și să încerci să fugi din fața ei în loc să-ți accepți responsabilitățile și să permiți liniștii și încrederii să-ți fie puterea!

...Înainte de orice altceva,caută voia Mea! Când Mă iubești cu adevărat,vei dori să-Mi împlinești voia,în iubirea ce tânjește să facă totul  pentru cei iubiți!

...Așadar,când Îmi auzi în străfundul tău blânda-Mi voce,urmează tot ce-ți cer să faci de dragul iubirii tale pentru Mine!

...Cunoaște că EU  niciodată nu te voi uita și nu te voi părăsi! Află că cel ami mare bine se va ivi numai din tot ceea ce faci de dragul Meu!

(Eileen Caddy-Deschiderea porților lăuntrice)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....