GÂNDURI PENTRU FIECARE ZI - 08 IANUARIE.....


...În conștiința ta,de ce te agăți tu? EU doresc pentru tine numai ce este mai înalt,însă,dacă alegi după propria-ți voință ceva mai puțin bun și îl atragi spre tine,mulțumindu-te cu el,atunci EU nu pot face nimic!

...Să nu-ți fie niciodată teamă să te aștepți la ce este mai bun! Să nu te simți niciodată fără valoare sau că nu ești îndreptățit în a avea ce este mai bun!

...EU îți spun că aceasta este adevărata ta moștenire,însă trebuie să o ceri,să o accepți și să o aștepți!

...Este darul Meu pentru tine! Ești gata să-l accepți cu toată inima,cu recunoștință sau îl refuzi?

...Nu lăsa ca falsa modestie să te împiedice să accepți ce este de drept al tău,acceptă-l doar și bucură-te de el,mulțumind veșnic!

...Păstrează-l cu sfințenie și privește splendoarea cu care-ți îmbrățișează viața,cunoscând fără nici o umbră de îndoială că tot ce am EU este al tău!

(Eileen Caddy-Deschiderea porților lăuntrice)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....