GÂNDURI PENTRU FIECARE ZI - 05 IANUARIE.....



...Dorești de bunăvoie schimbarea?

...Fă-ți timp să stai liniștit și apoi fii foarte sincer cu tine însuți.

...Te simți mulțumit de tine? Simți oare că schimbarea este bună doar pentru alții,iar pentru tine totul este în regulă?

...Dacă aceasta este atitudinea ta,este vremea să-ți schimbi gândirea,este de fapt momentul să-ți răstorni întreaga viață cu susul în jos și să-i revezi conținutul! Atunci când ai făcut acest lucru,nu începe să pui nimic la loc dacă nu ești pe deplin mulțumit că ceea ce-ai făcut este cel mai bun lucru și că ai nevoie de el.

...Cu cât ești mai gol,cu atât este mai bine pentru tine,pentru că atunci faci loc noului să te inunde! Acest lucru se întâmplă numai când nu ai nimic și când te simți complet gol,astfel încât EU să pot păși înlăuntru!

...Nu fi agitat când te simți lipsit de tot,ci cheamă-Mă și EU îți voi da împărăția Mea!

...EU nu le pot refuza nimic celor care-Mi caută ajutorul și călăuzirea,în adevărată smerenie și iubire!

(Eileen Caddy-Deschiderea porților lăuntrice)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....