RENUNȚ LA POVESTEA MEA.....

   

  Am renunțat și renunț în continuare la rolurile,măștile și la convingerile care m-au limitat și care totuși mă mai limitează! Am crezut cu ceva timp în urmă că repetarea unor afirmații pozitive îmi va aduce pacea și liniștea sufletească!
  Am crezut în rolul de ”salvatoare” sau de ”mama răniților” în care aveam convingerea că nevoile mele nu contează,că ”nu voi primi iubire dacă nu am grijă de tine!” Cei care au astfel de convingeri vor atrage persoane care au nevoie de îngrijire! Și la fel atrăgeam și eu!
   Pe măsură ce am învățat să mă apăr și să nu-mi mai cedez puterea personală,am descoperit că pot să-mi ofer singură iubire și acceptare! Am grijă de mine însămi! Devin propria mea ”salvatoare”! Și astfel rana din spatele convingerii că ”nevoile mele nu contează” se vindecă în mod spontan! Acesta este momentul adevăratei eliberări! M-am transformat din interior către exterior! Nu mai am același fel de a fi!
   Aceasta a fost povestea mea! Dar rolul a devenit incomod,masca a început să crape! Și mă întreb...Aceasta sunt eu cu adevărat? Iar răspunsul este...Nu!
   Povestea s-a spart în sute de bucăți,iar aceste bucăți păreau odată că îmi aparțin!
   Partenerul de viață,copiii,prietenii,colegii poate mai cred în acea poveste!Dar,la sfârșit voi rămâne cu mai puțini decât numărul de degete de la o mână! Ei au investit în ”vechiul eu” Le plăcea! ”Noul eu” este pentru ei imprevizibil,înfricoșător poate,și îl vor pe cel de altă dată! Dar persoana pe care o cunoșteau,cea al cărei rol l-am jucat atât de bine a plecat definitiv!
   Valorile mele se schimbă! Nu mai este posibil să mă trădez sau să-mi irosesc puterea interioară! Nu mai pot să-mi pun masca zâmbitoare,aceste zile s-au terminat!
   A venit momentul schimbării! Nu mă mai agăț de viața mea cea veche!
   Sunt precum omida care se transformă în fluture! Nu mă mai pot întoarce,este necesar să parcurg procesul de transformare,las vechiul sine să moară,iar sinele cel adevărat să se nască!
   Când procesul se va termina voi avea aripile viu colorate! Nu mă voi mai târî pe pământ,ci îmi voi întinde aripile și voi zbura! Toate măștile vor fi dispărut!
   Rolurile vor dispărea,unul câte unul! Sinele meu se va transforma...acesta va fi momentul celei de-a doua nașteri! Transformarea spirituală vine pentru fiecare!
   Nașterea și moartea merg mână în mână!
   Adevăratul sine se naște din cenușa sinelui fals...acesta trăiește în fiecare dintre noi!
   Fiecare dintre noi este o ființă strălucitoare,esență divină,care are multă iubire de dăruit!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....