GÂNDURI PENTRU FIECARE ZI - 30 DECEMBRIE.....



...Tu ești mâinile și picioarele Mele! EU trebuie să lucrez în și prin tine ca să descopăr splendorile Mele! EU trebuie să te folosesc pentru a realiza noul rai și noul pământ!

...Până când nu devii conștient că EU am nevoie de tine,tu vei continua să auzi despre minunatul nou rai și nou pământ,dar nu-l vei vedea,nu vei trăi în el și nu-l vei vedea lucrând în tine și în jurul tău!

...Care este folosul unui vis utopic?

...El trebuie să fie transformat în realitate și aceasta se poate întâmpla numai când începi să-l trăiești și când încetezi să vorbești despre el!

...Nu-i este prea mult de folos unei persoane care se îneacă să audă instrucțiunile pe care tu i le strigi de pe mal! Tu trebuie să sari în apă,să faci ceva ca să-l ajuți!

...Prin urmare,nu este de mare folos să citești sau să înveți despre noul rai și noul pământ!

...TU TREBUIE SĂ ÎNCEPI SĂ-L TRĂIEȘTI ACUM PENTRU A-L REALIZA!

(Eileen Caddy-Deschiderea porților lăuntrice)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....