GÂNDURI PENTRU FIECARE ZI - 21 DECEMBRIE.....



...Învață să trăiești dincolo de sinele tău,de puterile și capacitățile tale,astfel încât cei din jurul tău să poată vedea cu ochii lor că Eu lucrez în și prin tine!

...În acest fel,cei care nu au credință și încredere vor ajunge să Mă cunoască,nu prin multe vorbe,ci printr-o viață directă și demonstrată!

...Nu poți înțelege că EU SUNT călăuza și partenerul tău de drum și că Mi-ai consacrat total Mie viața ta și te afli în slujba Mea,dacă nu duci o astfel de viață!

...Trebuie să-ți desprinzi picioarele și să înoți în adâncul necunoscut,în credință și încredere absolută,știind că nimic nu-ți va face rău deoarece EU sunt cu tine!

...Niciodată nu vei ști că totul este așa,dacă nu vrei să faci ceva să te convingi! Încetează să mai fii sigur pe tine și lasă-Mă să-ți arăt ce se poate  întâmpla când tu permiți ca EU să preiau conducerea și să te folosesc așa cum doresc!

(Eileen Caddy-Deschiderea porților lăuntrice)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....