GÂNDURI PENTRU FIECARE ZI - 20 DECEMBRIE.....



...Caută mai întâi Împărăția Mea,pune-Mă în toate pe primul plan și apoi toate ți se vor adăuga ție!

...Tu cunoști aceste vorbe,dar ce faci cu ele? Le trăiești? Căile Spiritului sunt pe primul loc în viața ta? Timpul petrecut singur cu Mine înseamnă pentru tine mult mai mult decât orice altceva? Te bucuri să stai fără să faci nimic sau nu te simți bine în liniște și nemișcare? Vrei,tu oare,să ai ceva de făcut,să fii în permanență ocupat,făcând diverse treburi,fiindu-ți foarte greu să-ți liniștești corpul și mintea?

...În lume există milioane de oameni care nu pot suferi tăcerea și ei trebuie să aibă o permanentă agitație și gălăgie în jur! Ei sunt aceia care nu cunosc înțelesul căutării Împărăției Mele mai înainte de orice altceva și a faptului de a Mă pune în viața lor pe primul loc!

...Ei nu au odihnă nici înăuntru și nici în afară!

...Eu îți spun că acele clipe de pace și de liniște când suntem împreună sunt foarte prețioase într-o lume agitată!

...CAUTĂ-LE,GĂSEȘTE-LE ȘI RĂMÂI ÎN ELE!

(Eleen Caddy-Deschiderea porților lăuntrice)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....