GÂNDURI PENTRU FIECARE ZI - 10 DECEMBRIE.....



...Nu-ți risipi vremea și energia zbătându-te ca peștele pe uscat,acuzând condițiile,împrejurările sau pe altcineva din jurul tău!

...Cunoaște,pur și simplu,că totul se află în mâinile tale,deci poți corecta totul singur,fără ajutorul nimănui,dar numai atunci când îți faci timp să-ți afli pacea și liniștea interioară și să Mă aștepți!

...Nimic nu poate fi ascuns atunci când cauți și când așterni totul în fața Mea,când încerci să faci numai și numai voia Mea! Tu vei afla care-Mi este voia numai atunci când vei învăța să fii liniștit!

...Nu încerca să te forțezi! Fii relaxat și descoperă acea pace  a inimii și a minții,care deschide toate ușile și care dezvăluie lumina adevărului! Vei descoperi că primești mult atunci când te poți relaxa și când pui totul în mâinile Mele!

...Așteaptă-Mă foarte liniștit și permite lucrurilor să curgă în mod liber și natural,fără niciun efort din partea ta și astfel ele se vor dezvălui în adevărata lor perfecțiune!

(Eileen Caddy-Deschiderea porților lăuntrice)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....