GÂNDURI PENTRU FIECARE ZI - 1 IANUARIE.....



...Înalță-ți inima și pășește în Noul An știind că în fața ta se întinde un an cu adevărat minunat! Vezi cum perfecțiunea se naște din orice!

...Eu îți pot spune ce an glorios va fi acesta,dar nu te aștepta la perfecțiune decât dacă accepți ce-ți spun cu inima plină de recunoștință și dacă-ți pui credința și încrederea în cuvintele Mele!

...Trebuie să ajuți acest lucru să aibă loc,să te agăți de minunatele Mele promisiuni și să crezi în Mine,însă nu trebuie să o faci cu mintea,ci cu intuiția,cu acea lăuntrică putere de înțelegere ce vine de la cel mai Înalt,de la Mine!

...Vizualizează-Mă mergând înaintea ta și pregătindu-ți calea,făcând imposibilul să devină posibil! Binele cel mai mare este numai pentru cei ce Mă iubesc cu adevărat și care Mă pun în toate pe primul loc!

(Eileen Caddy-Deschiderea porților lăuntrice)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....