GÂNDURI PENTRU 18 DECEMBRIE.....



...Încetează să te mai stresezi pentru ceva anume și permite,pur și simplu,lucrurilor să se întâmple! Nu permite îngrijorării să te lege și să te orbească,ci învață să-Mi dai Mie toate poverile tale,ca tu să fii liber să faci voia Mea și să mergi pe cărările Mele!

...Eu nu te pot folosi atunci când ești înlănțuit și nu poți vedea pădurea din cauza copacilor,așa că,relaxează-te și eliberează totul!

...Fii liniștit și adâncește-te în minunile vieții!

...Lasă-ți mintea să fie concentrată asupra Mea! Deschide ochii și vezi-Mă în tot și apoi mulțumește veșnic!

...Atunci când Mă poți vedea în toate,inima ta este atât de plină,pur  și simplu dă pe dinafară,încât nu poate uita să-Mi mulțumească! Tu nu poți ascunde o inimă plină de iubire și recunoștință,deoarece ea se reflectă pentru ca toți să o vadă!

...Când te afli într-o stare de bucurie și recunoștință,îi atragi pe ceilalți spre tine! Fiecare se bucură să se afle lângă cineva care revarsă iubire,deoarece iubirea atrage iubire!

(Eileen Caddy-Deschiderea porților lăuntrice)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....