ÎMI PLACE SI NU ÎMI PLACE..........




ÎMI PLACE...

-să zâmbesc,să văd copii,să spun TE ROG si MULȚUMESC,cafeaua la prima oră a dimineții,să râd zgomotos,să ascult muzică,să citesc,să scriu,ceaiurile calde cu miere,baile fierbinți și prelungite,să iubesc,să caut,să imbrățisez oamenii,să ascult povești de viață,armonia,stilul simplu și rafinat,batoanele de ciocolată cu nucă de cocos,să dăruiesc,să mă joc,să îngrijesc florile,să fac curat,marea și nisipul,soarele blând...

NU ÎMI PLACE...

-dezordinea,oamenii care vorbesc mult,știrile de la televizor,intoleranța,oamenii aroganți,frigul,aglomerația,zgomotul,muzica agresivă,florile tăiate,să vorbesc la telefon,bârfa...

Comentarii

  1. Exact... imi place sa exist Aici si Acum. Multumesc Nopti Albe!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....