CE FRUMOS AR FI DACA AM MÂNGÂIA MAI MULT SI AM RĂNI MAI PUTIN!.....

Pentru o zi, ar trebui să încercăm să uităm cât de minunați suntem noi, cât de buni și de mărinimoși am fost de-a lungul timpului și în loc să ne lăudăm cu ceea ce am făcut, să facem azi o faptă bună. Măcar una. Omul bun nu este cel care a facut pe vremuri ceva plin de compasiune, ci este acela care exersează asta zilnic, cel care face fapte bune fără a și le trece pe un catastif. Dacă aceste mici lucruri devin un obicei, atunci noi vom fi recompensați cu multe zâmbete și fercire. Viața noastră va fi mai veselă și luminoasă.

Poate unii dintre noi nu au experiența de a interacționa cu blândețe și compasiune față de persoanele străine. Ce am putea face? A fi bun este un mod de viață.

(via filedelumina)

https://www.youtube.com/watch?v=eu9UtVaWYaI

Comentarii

  1. De cate ori nu am fost in aceasta viata in situatii din care credeam ca nu pot iesi, de cate ori nu m-am necajit ca nu am , ca nu-mi ajunge,ca NU POT, atunci... nu-L cunosteam cu adevatat pe DUMNEZEU, nu stiam cine sunt , nu stiam ca SE POATE ORICE , ca SUNT UNIC SI TOTUSI FAC PARTE DIN FAMILIA LUI DUMNEZEU- CA SUNT FIU /FIICA DE DUMNEZEU, NIMIC NU ESTE NUMAI PENTRU MINE, TOTI SUNTEM EGALI SI FII/FIICE AI ACELUIASI CREATOR !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...Doinita,multumesc,si da,asa este:NIMIC FARA DUMNEZEU!...Fii binecuvantata,impreuna cu cei din casa ta!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....