EU SI GÂNDIREA POZITIVĂ.....

Zilnic avem in jur de 70000 ganduri, ar fi absurd sa incepem sa ne analizam fiecare gand si la inceput poate parea imposibil dar cu timpul ce ar fi daca ai putea sa-ti filtrezi gandurile? Am inceput sa fac asta in urma cu ani de zile.

Am inceput sa ma hranesc cu gandirea pozitiva. Am descoperit ca functioneaza, am descoperit ca te ajuta enorm de mult, am atras in viata mea oameni valorosi, am atras in viata mea situatii favorabile pe care inainte le-as fi catalogat drept noroc, sansa, destin. Am sa-ti expun si tie cativa din pasii pe care i-am urmat sa trec de la o gandire negativa la o gandire pozitiva, gandire care mie personal mi-a adus satisfactii majore, m-a invatat sa zambesc din nou in fiecare dimineata.

1. Foloseste cuvinte pozitive cand vorbesti. Daca in mod constant spui “nu pot” ai putea sa te convingi ca e adevarat. Inlocuieste cuvintele negative cu unele pozitive. Spune-ti ca faci tot ce este posibil pentru a avea o relatie fericita, spune-ti ca faci tot ce este posibil sa ai o cariera stralucita, spune-ti ca faci tot ce este posibil sa te pastrezi in forma.

2. Indeparteaza toate sentimentele care nu sunt pozitive! Nu lasa gandurile si sentimentele negative sa te cucereasca cand ai o stare de spirit proasta. Chiar daca e pentru cateva ore pe zi, inlatura negativismul si concentreaza-te asupra lucrurilor pozitive din viata ta.

3. Foloseste cuvinte care evoca puterea si succesul. Umple-ti gandurile cu cuvinte care te fac sa te simti puternica, fericita, avand control asupra vietii tale. Fa un efort in a te concentra pe aceste cuvinte mai degraba decat pe cele care iti sugereaza esecul sau incompetenta.

4. Practica afirmatiile pozitive. Unul dintre cele mai frecvente exercitii pentru o gandire pozitiva este afirmarea pozitiva. Ce inseamna asta? Repeta-ti o fraza pozitiva de genul “Merit sa fiu fericita” sau “Merit sa fiu iubita”. Crezand ca aceste afirmatii sunt adevarate si repetandu-le mereu vei avea o gandire mai pozitiva asupra vietii.

5. Redirectioneaza-ti gandurile! Aceasta metoda folosita de psihoterapeuti te ajuta sa-ti controlezi gandurile cand incepi sa simti emotii negative ca deprimare sau anxietate. Cum poti face asta? Cand simti ca o astfel de emotie incepe sa puna stapanire pe tine, creeaza un gand fericit, o imagine pozitiva, ceva care te face sa te simti bine pentru a-ti tine sub control sentimentele negative.

6. Crezi ca vei reusi! Nimic nu se compara cu increderea in sine pentru a creea o realitate de succes. Lasa-ti indoielile la o parte si crezi ca veti reusi in indeplinirea obiectivelor.

7. Analizeaza ce a mers prost. Sa gandesti pozitiv nu inseamna sa negi ca nu are ce sa mearga prost. In schimb acorda-ti timp pentru a vedea ce a mers prost si ce a dus la situatia actuala pentru a evita viitoarele greseli si sa privesti inainte mai pozitiv maine.

8. Iarta-te! Certandu-te mereu pentru lucrurile care au mers prost nu va schimba nimic. Spune-ti ca te-ai iertat si permite-ti sa mergi mai departe.

9. Gandeste-te la un esec ca la o oportunitate. Cateodata si cele mai negative lucruri din viata noastra ne prezinta oportunitati pe care poate nu le-am fi vazut altfel. De exemplu sa-ti pierzi slujba poate fi o ocazie buna pentru a-ti deschide propria afacere sau pentru a te intoarce la scoala!

10. Lucreaza la vizualizare. Vizualizand ce vrei sa obtii sau persoana cu care vrei sa fii poate fi o motivatie grozava sa te duca acolo si sa te faca gandesti mai pozitiv cu privire la distanta pe care o ai pana la destinatie.

(Cristina Miculete)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....